הזמן מתעתע

 

hasselblad 500 elm planar 80 fuji neopan 400 ©Tal Bedrack

מרחוק אני רואה אותה. היא מתקרבת אלי בצעדים מהירים על שביל העפר הלבן, מחזיקה צרור גדול בשתי הידיים. נראה שקצת כבד לה.

לעברה אני הולך במתינות, לא ממהר. כל הבוקר טיילתי פזור דעת ובנפש שקטה. הזמן עצמו האט וחולף בקפיצות לא סדירות, מדלג מרגע אקראי אחד לאחר.

היא לקראתי, אני לקראתה, מצמצמים מרחק. בידיה היא נושאת גדי קטן מכוסה מים ודם, חבל טבור משתלשל לו מאחוריה והוא פועה במתיקות. הנוזלים מכתימים לה את הבגד, היא ממהרת. המרחק בינינו נסגר לכדי מבט וברגע שאנחנו חולפים זה על פני זו, אני מחייך אליה, מתפלא. היא מחזירה לי חיוך קטן ומתרחקת.

בהמשך השביל, על מצע של עשב בר רך של תחילת החורף רובץ בעל העדר ומעשן בנחת.

"מזל טוב", אני מברך אותו.

"תודה", הוא עונה.

בלי קול לעצמי אני אומר, 'תודה גם לך'.

הרוח נושבת על שנינו והשמיים זורחים בכחול עמוק, רווים צבע וכבדים.

6 מחשבות על “הזמן מתעתע

  1. תמיד כיף לראות משהו אנלוגי בעברית, ועוד פורמט בינוני, ועוד האסלבלאד. אני מצלמת מדי פעם במצלמות 6*9 ישנות והזויות של זייס ואגפא כי קשה לי לוותר על הפורמט, אבל חדות כבר מהן והלאה.

    רק תהייה קטנה – מדוע לא לאפשר הרשמה ב-RSS?

    • היי
      אין כמו ההזויות הישנות האלה, נשמות טהורות שכמותן, לא מביישות גם בזקנתן.
      בקשר לRSS אני חדש כאן, בטח בסוף אני אמצא את הכפתור שמפעיל את זה…
      תודה על השבחים החמים!

      • בהחלט, אני אוהבת כל שריטה וערפול🙂

        להוסיף הרשמה לרסס – לך לאיזור של ווידג'טים בממשק הניהול וגרור את התפריט המתאים, סמן פיד של רשומות, וזו התורה כולה🙂

כתיבת תגובה

