חילופי משמרות

החורף הכה עוד פעם אחרונה, מילא שלוליות, ביצבץ את הפרדסים. קצת קשה ככה להגיע למטע האבוקדו ולאסוף פרי שנפל.

השמש יוצאת מבין העננים בתכיפות הולכת וגוברת וכבר ממש כיף להיות בחוץ.

החום הגדול מעבר לפינה…

השתקפות חשמלית

טחב

אלון

רימון יבש

* כל התמונות צולמו על סרט קודאק גולד עם ניקון F65, עדשה 50 1.8.

18 מחשבות על “חילופי משמרות

  1. מעולה, ממש מעולה.
    מאוד אהבתי את הרימון.
    בכלל, מעולה🙂

    בטח כבר נשאלת, אבל אשאל שוב:
    איך אתה מבצע את ההמרה לקובץ?

    • אהלן יוני!
      את הסרטים הצבעוניים שלי אני שולח לפיתוח במעבדת פנדה בתל-אביב, שם הם גם סורקים לי את הנגטיב. מאוד נוח ונעים.
      את השחור לבן אני סורק בבית.
      טל

      • טל, תודה🙂
        יש לך המלצות לפילם שחור לבן עדין?
        בדרך כלל אני משתמש ב-t-max כי אני אוהב את הקונטרסטיות שלו, אבל נחוץ לי משהו רך יותר.
        יש לך רעיון?

        • תנסה ilford delta 3200. צלם אותו על אסא 1000 ותפתח רגיל (בלי פוש).
          עוד משהו שאתה יכול לנסות זה להוריד את הקונטרסט של הטימקס. צלם טיפה באובר ותפתח באנדר (pull). המטרה היא לחשוף נכון את השחורים ולשמור על הלבנים בפיתוח.
          הסרטים ה"ישנים" גם יכולים לעזור – נסה את ה-tri-x של קודאק או את ה- fp5 של ilford.

      • טל, לצערי אני לא מפתח את הפילם אלא שולח לפיתוח.
        ההמלצה על האילפורד 3200 עדיין רלוונטית?

          • עד עכשיו פיתחתי ב'הפוטו' על אלנבי-הס, תל אביב.
            לאור המלצתך, את הפילם הבא אני מתכוון לפתח בפנדה.

            • נשמע מצויין. אשמח לראות תוצאות🙂 אתה יכול גם לדבר איתם לפני ולהתייעץ איתם
              על מה כדאי לעשות כדי לקבל את התוצאות שאתה רוצה.
              לתמי יש המון נסיון והיא יכולה ליצור ביחד איתך תהליך קבוע כדי שתוכל לקבל
              תוצאות עקביות.

כתיבת תגובה

