טקס

את הכבש תלו מרגליו על ענף אחד מוגבה. הילדים הצטופפו מאחורי המבוגרים והציצו בזהירות, נרגשים.

זרדים וענפים נאספו למדורה תחומה באבנים, אחד מהם כבר הוציא את האבן השחורה יורקת האש והקיש עליה בחתיכת ברזל. גיצים עפו באוויר, להב סכין הבהב באור השקיעה האדמדם, זרם דם פרץ מגרונה של החיה ושטף את האדמה.

עוד באותו לילה, עננים שחורים התקבצו מעל.

14032013016 14032013010 14032013008 14032013007 14032013006 14032013003 14032013001

8 מחשבות על “טקס

    • היי עומר,
      הקשר די אסוציאטיבי הפעם, אבל אני יכול לספר לך על הדברים שמעסיקים אותי בזמן האחרון. חקלאות והקשר בין אדם לאדמה, כישוף, אמונה, עולם הרוח, אפוקליפסה… אולי כאן יימצא לך הקשר…
      שבת שלום ותודה על תגובתך,
      טל🙂

  1. קשה לי לחבר את הטקסט לתמונות אפילו שאתה מתחבר לטקסט, לי קשה לראות זרימת הדם בתמונה בתמונה מספר 6.
    לעומת זאת, החבור בין בתמונות 3 ן 4 נותן מעין הקשר לבית כנסת והבמה, אולי מזבח-
    מכל מקום התמונות משרות רוח רגועה בנגוד לטקסט אולי בגלל האפור העדין שמתאים לאילפורד FP4
    סה"כ- מרשים.

      • חזי, כל הסדרה הנ"ל מאותו רול של פילם – טימקס 400. המראה הרך שהזכרת נובע מטעות שלי בחשיפה ובפיתוח. משום מה הייתי בטוח ששמתי במצלמה טימקס 100 – למעשה צילמתי סרט 400 בשני סטופים חשיפת יתר. השטות הכי גדולה היא, שגם בפיתוח לא שמתי לב לטעות ופיתחתי אותו כאילו היה 100. הסרט הזה קיבל אובר חשיפה ואובר פיתוח – סדרה של טעויות שהפיקה נגטיב עם שחורים מלאי פרטים ולבנים על סף הפיצוץ. מעניין מה יהיה אפשר להשיג בהדפסה…
        שבת שלום!

  2. התמונות סבבה אבל גם אני לא כ"כ הבנתי את הקשר בין המצולם לבין הכתוב. תנסה אולי להיות יותר קוהרנטי

כתיבת תגובה

