המכתב (2)

"…ומצייצת על השיח שמול המרפסת. היום ימלאו שלוש שנים בדיוק לביקורכם האחרון אצלנו. האביב אז היה מתוק כל-כך, הילדים ששיחקו על המדשאה שימחו אותנו ולפעמים אני עדיין שומעת אותם צוחקים. אני ואבא מקווים לפנות זמן מהעבודה בחווה כדי לבוא לבקר אתכם. העבודה השנה נדמית רבה מאי-פעם – החורף היה גשום מאוד והגידולים שגשגו. אם זה לא מספיק ובלי לסכן את ההצלחה שלנו בלשוני, השנה נוסף לנו לקוח חדש שהתחייב מראש לרכוש מאיתנו כמעט 80 אחוז מהתוצרת. כל בוקר אני מודה ומתפללת שהשפע הזה ימשך ומקווה לעוד יום של…"

2 מחשבות על “המכתב (2)

  1. היי טל
    אני פעם לא מצליח להחליט מה יותר מושך אותי כתיבתך או תצלומיך.
    כנראה שלוב של שניהם.

    • חזי, תודה!
      אני מרגיש שהכתיבה עוזרת לי להשלים את האווירה אותה אני מנסה ליצור במקטעי הסיפור האלה.

כתיבת תגובה

