לשחרר, מה זה אומר?

מידי פעם הג'וק מרים את ראשו ואומר, "אין לך עדשות מספיק טובות!" ומצחקק צחוק מרושע. בדרך כלל הוא גם מוסיף, "אתה חייב מצלמה אחרת!" ובורח לחור שלו מהר, לפני שאני מספיק לתת לו  על הראש זאפטה עם כפכף. נודניק. אני יודע שהוא ג'וק ואני חייב לחסל אותו, אבל הוא חמקמק ונראה שכמו חתול, יש לו תשע נשמות – כל פעם שחשבתי שנפטרתי ממנו, הוא חוזר ומתחיל שוב. "אתה חייב עוד מצלמה!". ככה זה עם ג'וקים.

דרך אחת להתמודד איתם, זה פשוט לקחת את אחת המצלמות והעדשות הלא-מספיק טובות האלה ולצאת החוצה, לטייל קצת בשמש. זו תרופה מצויינת. אז, כשהסריקות מגיעות במייל, פתאום לרגע אחד קצר, הג'וק נעלם ואני מרגיש סיפוק ממה שכבר יש לי.

*כל התמונות צולמו עם מצלמת פרקטיקה ושתי עדשות רוסיות – מיר והליוס, על סרט צבעוני של קודאק.

7 מחשבות על “לשחרר, מה זה אומר?

כתיבת תגובה

